Харківський університет в черговий раз підтвердив високу якість підготовки здобувачів за спеціальністю D8 Право освітнього ступеня бакалавра та магістра.
Національним агентством із забезпечення якості освіти видано сертифікати УП 21021205 та УП 21021206 про акредитацію за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнем освіти за спеціальністю D8 Право строком дії до 01.07.2027р.
Запрошуємо на навчання за спеціальністю «Торгівля» випускників 9 та 11 класів, які прагнуть швидко отримати сучасну, затребувану на ринку праці освіту та впевнено стартувати у професійному житті.
У світі, де цифрові технології стрімко змінюють усі сфери життя, юристи мають бути не лише фахівцями в галузі права, а й обізнаними користувачами сучасних ІТ-інструментів. Освітня програма «Право та інформаційні технології» створена для підготовки нової генерації правників, які впевнено працюють у цифровому середовищі.
Спеціальність 073 «Менеджмент» у 2024 році посіла друге місце в десятці найпопулярніших спеціальностей — вступники подали на цю спеціальність понад 46 тисяч заяв.
Менеджмент в оновленому за міжнародною класифікацією переліку належить до галузі знань D «Бізнес, адміністрування та право». У попередній класифікації вона має код 073.
Юристи в міжнародній сфері — це не лише експерти з законів, а й миротворці, які допомагають запобігати конфліктам і захищати права людей. Дізнайтесь, як професія юриста пов’язана з дипломатією та миром у сучасному світі.
З 25 червня розпочинається реєстрація е-кабінетів для вступників на основі базової середньої освіти (9 класів) до закладів фахової передвищої освіти, тобто коледжів.
З 1 липня реєстрація буде доступною для всіх інших вступників, зокрема до закладів вищої освіти.
В результаті електронний кабінет потрібен, щоб подати заяви на вступ.
Увага! Кабінет учасника НМТ (на сайті УЦОЯО) не є е-кабінетом вступника. Це інша система, що призначена лише для участі в тестуванні.
Сьогодні абітурієнти, покликом яких є захист прав та свобод громадян стикаються з проблемою правильного обрання не лише закладу, в якому вони будуть здобувати вищу освіту, але й вибору відповідної спеціальності, зокрема 081 «Право» або 262 «Правоохоронна діяльність».
Історію як навчальну дисципліну вивчали у школі кожен з нас. І кожен з нас чув думку, що без знання минулого неможливо зрозуміти сьогодення. Сьогодні, коли в центрі Європи йде кривава війна, яку вже тривалий час порівнюють за масштабами з Другою світовою, активізувалися наукові та експертні пошуки ї першопричин та спроба спрогнозувати її наслідки з використанням історичних аналогій.
Студент (після першої ж лекції): «Хочу більше практичних прикладів, чому ми досі не розібрали жодної реальної ситуації»?
Викладач: «може вас зацікавить поглиблене опанування навчального матеріалу шляхом наукового опрацювання (підготовка тез доповіді, статті тощо)»?
Студент: «Ні, я зорієнтований виключно на набуття практичних навичок»!
Таких учнів небагато і насправді їх бажання розвитку безсумнівно заслуговує на повагу. Втім, найперша лекція з означеної дисципліни завжди починається з розтлумачення поняття «адміністративного права» як: 1) галузі права; 2) навчальної дисципліни; 3) та правничої науки. Отже, в наведеному прикладі студент бачить лише одну характеристику адміністративного права (сукупність правових норм та способи їх застосування), при цьому, невиправдано нехтуючи іншими складовими. Але подібні діалоги в різних варіаціях все ж повторюються кожного навчального року.